Shopping Cart
celulitida-na-zadku-cviky

Kedy je najlepšie cvičiť a prečo?

5/5 - (1 vote)

Ahoj, toto píšem všetkým mojim ženám, pretože sa na mňa obraciate so žiadosťou na osvedčený a jednoduchý systém na rýchlejšie chudnutie a ja som vám za to všetkým vďačná..

Na druhej strane je to veľká zodpovednosť. Preto s tým, čo mám 100% overené stovkami zhodených kíl mojich žien ti teraz v postupnej sérii emailov odhalím:

Preberieme si všetko od A do Z tak, ako svoj denný harmonogram nastaviť, aby si chudla rýchlejšie s väčšou zábavou (a tiež spevnila svoju postavu)…



Takže, aby si schudla rýchlejšie (a/alebo zpevnila postavu), potrebuješ využiť každé každulinké eso v rukáve a toto je tvoje druhé eso odo mňa.

Na začiatku si treba uvedomiť jedno. Tvoje telo nie je len skladiskom nadmerného celulitídového podkožného tuku, ktorý prekáža a kazí tvoju skrytú krásu.

Tvoje telo je hlavne obrovskou nenásytnou mašinou, ktorá vie spáliť kvantá energie ako paliva. Tvoja každá jedna bunka je mašina sama o sebe a ty ju potrebuješ zapnúť a naštartovať na optimálnu rýchlosť chudnutia.

A preto tu je ďalšia (druhá) časť skladačky k rýchlejšiemu chudnutiu:

Krok číslo 2:

Hneď po tom ako ráno vstaneš a vypiješ pohár teplej vody (krok č.1) si trocha zacvič.

Žiadne papanie, žiaden facebook, žiadna telka, najprv trocha pohybu.

Možno sa teraz pýtaš – Čo cvičiť?
– Skáč, tancuj, behaj na mieste, šaľ sa.. a ako dlho a ako konkrétne?

Ideálne 20 minút cvičenia a ešte ideálnejšie intervalovým tréningom priamo doma.

Intervalový tréning je taký, že napríklad 20 sekúnd cvičíš a 10 sekúnd máš pauzu a 20 sekúnd cvičíš a 10 sekúnd pauza a toto robíš týchto 20 minút.

Pre inšpiráciu si môžeš pozrieť tento 20minútový tréning s názvom schudni 2kg tento týždeň: http://www.profimama.sk/20-minutovy-video-trening/

Ak nevládzeš 20 minút, tak si zacvič aspoň 10 minút. Ak si začiatočníčka, alebo máš väčšiu nadváhu, ktorá ti bráni v pohybe a nevládzeš 10 minút, tak si zacvič aspoň 5 minút.

Toto si zapamätaj: Akýkoľvek pohyb je lepší ako žiadny. 

A za druhé je dôležité tiež toto:
Tu ani tak nejde o tých 100 alebo 300 kalórií, ktoré spáliš počas tohto 5 alebo 20-minútového cvičenia:

  • Pretože, tu ide o tvoj skvelý štart do dňa.
  • A cvičením dáš jasný povel telu, že dnes sa ide hýbať a spaľovať tuk.
  • Tu ide o to, že týmto tréningovým štartom do dňa naštartuješ svoj metabolizmus, rýchlejšie trávenie a látkovú výmenu.
  • Tu ide o to, že tým aktivuješ každú jednu mašinu tela (= každú bunku), ktorú máš, pretože ti každá bunka pomôže v tom, aby spálila čo najviac tuku, ktorý je navyše.

krok 2 cvic

Lebo ty si tu ŠÉFKA! 😉 Zamysli sa nad tým.

A šéfka riadi. No a buď riadi dobre alebo zle. Ak si doteraz neriadila dobre, s mojou pomocou sa z teba stane ProfiŠéfka.

Ahoj a uži si deň,
tvoja ProfiMama

PS: ešte na záver nebúdaj, že zacvičenie si hneď ráno je ten naj naj najideálnejší čas na naštartovanie chudnutia. Teš sa na krok č.3 a ak máš akúkoľvek otázku, napíš mi do komentára…

Ak si nečítala krok číslo 1, prečítaj si ho teraz – klikni tu.


Ďalšie časti denníka:

Pridaj komentár
a

Zadaj email, zapíš sa do nášho zoznamu a získaj aj ty najnovší návod na pasívny príjem z domu cez mobil*

*Časovo limitovaná ponuka. Žiadne poplatky, už viac ako chytrých 3000+ žien na Slovensku

00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds
ako zarobit na internete mobilom
Zlatý kolagén od Zory Ochodnickej
Zlatý kolagén od Zory Ochodnickej
Proti chrápaniu
Zlatý kolagén od Zory Ochodnickej
Zlatý kolagén od Zory Ochodnickej
Zlatý kolagén od Zory Ochodnickej
Proti chrápaniu